Tuesday 16 June 2009

słoneczne inspiracje

za oknem... jesień w środku czerwca. mąż musiał wyjechać w interesach... do słonecznej Hiszpanii. dzieci rozeszły się po szkołach, przedszkolach. jestem sam na sam z melancholią sączącą się z radia. jeszcze trochę i zacznę ziewać a może i zasnę. trzeba coś z tym stanem zrobić!
słowo się rzekło, a więc pomyślałam, poszperałam, poszukałam i znalazłam rozwiązanie. polecam coś radosno-kolorowo-inspirującego na słotny czerwcowy poranek, zapraszam na stronę annabelle breakey photography ze słonecznego San Francisco!


fot. Annabelle Breakey

dziewczyna, która uwielbia piękne przedmioty w pięknym świetle, piękne jedzenie i sposób w jaki jest podane i wszystko to uwiecznia na swoich niebanalnych, czystych, przpełnionych kolorami i radością życia fotografiach. oto tylko kilka próbek tego, co potrafi Annabelle!



fot. Annabelle Breakey

fot. Annabelle Breakey

fot. Annabelle Breakey

po takiej uczcie kolorów dla oka od razu jest mi lepiej!

4 comments:

MM. said...

Ja też się lepiej poczułam,dziękuję:)

Anonymous said...

Rzeczywiście piękne , energetyczne zdjęcia Pozdrawiam serdecznie z deszczem w tle ...

Anonymous said...

:-)))

przytulamy ciocie do serduszka

Małgoś said...

Przepiękne!