Friday 26 June 2009

małe odkrycie. francuski blog

jak zwykle w szaro-deszczowy popołudnie szperałam w sieci w poszukiwaniu czegoś miłego dla oka i znalazłam. a wręcz dokonałam odkrycia - subtelny męski blog! piękne zdjęcia, miejsca, przedmioty, ogrody, a wszystko po francusku i we francuskim stylu. mogłabym oglądać bez końca. szkoda, że nie mogę przeczytać, blog jest niestety w języku, którym nie władam. mogę się tylko domyślać, o co w tym wszystkim chodzi - o piękno! zajrzyjcie tutaj... zachwyci Was jak i mnie!tym bardziej, że autorem jest niezwykle przystojny brunet...







wszystkie zdjęcia pochodzą z bloga gris-bleu.fr. od dziś mój stały adres we Francji!

5 comments:

Anonymous said...

Oni też potrafia patrzec pięknie...

Anonymous said...

Rzeczywiście raj dla oczu ... Pozdrawiam serdecznie

Małgoś said...

Rzeczywiście piękny blog i piękne zdjęcia. :)

Philippe said...

Thank you very much for talking about my blog and for "że autorem jest niezwykle przystojny brunet" ;-)

Your blog is very lovely too, i will be glad to keek an eye on it.

enchocolatte said...

Nice to see you Philipe! Thank you f or warm words. Do you speak Polish? Unfortunatelly I do not speak French, however I like this language, culture, country very much.
So, feel free to visit me anytime!
:)