Wednesday 15 June 2011

świat pod moimi stopami...


Self-portrait of the photographer...

somewhere on the meadows,
in her blue ballerinas...
while she's reading
on the sunny terrace
in her polka-dot scarf!
and while she's resting,
while she's sunbathing
in summer garden
and in a hammock!
with wild, wild flowers
and on a sandy beach!
after a slight rain
and while playing games!
with her small boy
and when she's alone,
wherever she goes,
come with her along!

Self-portrait of the photographer...

somewhere on the meadows...

in her blue ballerinas...

while she's reading...

on the sunny terrace...

in her polka-dot scarf...

and while she's resting...

while she's sunbathing...

in summer garden and in a hammock...

with wild, wild flowers...

and on a sandy beach...

after a slight rain...

and while playing games...

with her small boy and when she's alone...

wherever she goes, come with her along!

my life hidden in photographs...
:)

24 comments:

Delie said...

Genialny pomysł:)

enchocolatte, gdzie drukujesz swoje książki? Używasz jakiegoś innego programu niż blurb?

enchocolatte said...

Delie, dziękuję! Zdziwisz się... w Rossmanie! Mają foto usługi i specjalny program do fotoksiążek. :)

magdalena said...

pięknie to wygląda!
ja tez tak chcę! ach ..
czekam na szczegóły :)))))

magdalena said...

ajć, no i doczytałam, blondynka, w Rossmanie!!!!

maggie said...

Obłędne!
Genialne!

A więc tak to wygląda!
WOW!

enchocolatte said...

Ellemo, nic prostszego trzeba mieć dużo ujęć swoich stóp, potem wgrać darmowy program i skomponować album, reszta robi się sama! :)

Maggie, oto kolekcja moich stóp, zebrało się trochę tego! :)

magdalena said...

a drogi taki szpassssss?

enchocolatte said...

ten był za darmo, bo dostałam bon rabatowy za zrobienie książki Czerwone Kalosze. wszystko zależy od ilości stron i formatu. przesyłam Ci link:
http://www.fotouslugi.pl/cewe-fotoksiazki-rossmann.html

magdalena said...

DZIĘKOWAĆ :))

maggie said...

Wydawać by się mogło, że masz dwie stopy, a tu proszę - cała kolekcja ;-) Zabierzesz ze sobą we wtorek? Chciałabym obejrzeć ten album z bliska :-)

thymka said...

cudnie! po prostu c u d n i e !!!

Anonymous said...

FANTASTYCZNE!!!!

enchocolatte said...

Maggie, o tym samym pomyślałam... zabiorę! :)

thYmkA, dziękuję! :)

Anonimie (kimkolwiek jesteś), bardzo DZIĘKUJĘ! :)

Anik said...

Wow! Świetne! :))

Paula said...

Wow! Jestem pod wrażeniem. Muszę się tym zainteresować :) Pozdrawiam

KUCHARNIA, Anna-Maria said...

Zachwycam się już od kilku godzin - cudowny pomysł:) Ależ mnie natchnęłaś!
Dziękuję!

enchocolatte said...

Anik, Paula, Anno-Mario, dziękuję!!! :)

Mamsan said...

Ale fajne zdjecia, wszystkie mi sie bardzo podobaja i tez mam wielka ochote cos takiego zrobic ale ze zdjeciami dzieci...

Serdecznosci. M

Kemotka said...

Cuuuuudo. Też chcę ;)

enchocolatte said...

Mamsan, Kemotko, nic prostszego zbieżcie zdjęcia, zgrajcie program i twórzcie a potem zamawiajcie. W niecałe 6 dni książka jest u Was!
Jeszcze raz podaję skrót:
http://www.fotouslugi.pl/cewe-fotoksiazki-rossmann.html

i pozdrawiam! :)

Hanna said...

Cudowne!!!!!! I inspirujące :))) Gratulacje - pomysłu, ale przede wszystkim wykonania!

Anonymous said...

wlasnie sobie o tych zdjeciach przypomnialam! Sa super! a pomysl z ksiazka - rewelacja!

pozdrawiam!
kupcookbookowa ania

enchocolatte said...

Haniu, dziękuję! Ja po prostu lubię ciągle coś tworzyć... a w głowie tyle jeszcze pomysłów...:)

Aniu, widzę że Ci się podoba! :)

Yba said...

Piękna książka! Baaaardzo mi się podoba, bardzo bardzo!