Tuesday 21 June 2011

już nie mogą się doczekać!

moje dzieci już nie mogą się doczekać lata!
dziś ostatnie lekcje i wielkie pakowanie...
wszystkich swoich książek, zeszytów
i prac plastycznych do toreb, żeby zabrać je do domu!
w zasadzie chłopcy już wczoraj
spakowali się na wyjazd na obóz zuchowy
i nieważne, że jadą dopiero 1 lipca,
oni chcieli być jak najszybciej gotowi do drogi!
jutro ostatnie występy w tym roku szkolnym
rozdanie dyplomów i świadectw
i buziaków i uścisków dla przyjaciół, kolegów i koleżanek!
ale to dopiero jutro!

***

a chłopcy zapraszają wszystkich do siebie
do obejrzenia niezwykłej książki!


8 comments:

ula said...

śliczny, letni, energetyczny kolaż :))
o tak, pamiętam te pakowanie moich małych uczennic po tysiącach toreb po skończonym roku szkolnym :)), ja uwielbiam w wakacje to, ze nie muszę rano wstawać z najmłodszą i jej towarzyszyć w porannych przygotowaniach do szkoły, tylko sobie możemy pospać :)))) a potem w piżamkach bujać się na bosaka w ogrodzie na huśtawce

Camilla Alvén said...

Nice with summerholiday!
Kram

Mamsan said...

Tez czekam na wakacje, na moj pierwszy wolny tydzien ale musze na niego jeszcze troche poczekac... kolaz bardzo letnio- wakacyjny, super...!

Milego dnia jutro, dla Ciebie i chlopcow... M

enchocolatte said...

Ula, dziękuję! Właśnie można będzie sobie trochę pospać, bo ta 6.15 to stanowczo nie moja godzina!:)

Camilla, thank you very much!!!!

Mamsan, najmilsze jest właśnie czekanie! :) Dziękuję za życzenia!

Kemotka said...

A ja bardzo stresuję się przed zakończeniem ;) ale sukienkę już wyprasowałam! Do jutra ;))))

enchocolatte said...

Kemotko, Bartosz cały prawie dzień przechodził w stroju, w którym ma jutro wystąpić śpiewając hymn szkoły! Zobaczymy jak mu jutro pójdzie! :) Powodzenia wszystkim!!! Będę trzymać kciuki! :)

Kemotka said...

;))) Ja bardzo lubię hymn tej szkoły i za każdym razem wzruszam się, gdy słyszę, gdy jest śpiewany sześcioletnimi głosikami ;)

enchocolatte said...

Kemotko, ja się dzisiaj wzruszyłam podwójnie. Tak pięknie z J. przygotowałyście ten występ dzieci. I tak żal się rozstawać z Wami. Dziękuję za niezwykłe wrażenia!!!