Friday 20 November 2009

zatrzymać wspomnienia

co sprawia, że wzruszamy się do łez? uśmiech dziecka, czuły gest kogoś bliskiego, fotografie w rodzinnym albumie, szczęście przyjaciół, czyjś niespodziewany pocałunek złożony na naszym policzku... wiele jest takich chwil... wiele jest chwil, które warto uwiecznić, by cieszyć się nimi po latach!

dziś i mnie dopadło niezwykłe uczucie wzruszenia, którego powodem byli serdeczni przyjaciele i fotografie z ich ślubu, na którym nie mogłam być. ale dzięki pewnej niezwykłej, artystycznej Pracowni zatrzymującej wspomnienia w kadrze na kilka chwil przeniosłam się do Krakowa i przeżyłam niezwykłe chwile razem z nimi. co znaczy magia fotografii!






a takie wzruszające, niezwykłe, na długo zapadające w pamięci sesje ślubne wykonuje tylko Pracownia Wspomnień z Krakowa! szkoda, że gdy był mój ślub nie było jeszcze takiej pracowni...

No comments: