Saturday 31 March 2012

INUI znaczy niezwykły


nieopodal Placu Wilsona na klimatycznym Żoliborzu...
właśnie otworzył swe wnętrze INUI Moodstore...
dla poszukujących niezwykłych ubrań, akcesoriów i przedmiotów oraz dobrego nastroju
dla wielbicieli wygodnych, niepowtarzalnych strojów
dla wrażliwych na urodę przedmiotów codziennego użytku
dla kochających zabawę kolorem i formą
zresztą do INUI trzeba po prostu przyjść i poczuć atmosferę tego miejsca*









* Warszawa, Żoliborz, ul. Mickiewicza 52 (Metro Plac Wilsona)

16 comments:

Unknown said...

Polecam :), polecam też więcej klimatycznego Placu Wilsona :), http://oknonaplacwilsona.blogspot.com/

Paula said...

Już mi się podoba! Szkoda że w Wawie jestem bardzo, bardzo rzadko.

enchocolatte said...

Grzegorzu, dziękuję za odwiedziny! Nie omieszkam wpaść! Żoliborz słynie z niepowtarzalnego klimatu i za to go lubię!

Paula, jak będziesz koniecznie tam zajrzyj! Pozdrawiam :)

*gooocha* said...

Klimatyczne miejsce:)

Jagoda said...

Wygląda sympatycznie. Szkoda, że mam tak daleko do stolicy :)

Wiolka said...

Wow... super :) Podobają mi się te przedmioty na zdjęciach. Szkoda że to miejsce jest tak daleko ode mnie :(

enchocolatte said...

gooocha, to prawda. Dzisiaj znowu tam byłam i wyszłam z fajną spódnicą w kropy :)

Jagoda, Wiolka, po prostu musicie wybrać się to stolicy na wiosenne zakupy. Ja się właśnie dziś zaopatrzyłam w wiosenną bombkę :)

thymka said...

ooo... wpadne zatem wkrótce!

enchocolatte said...

thymko, koniecznie! myślę, że Ci się spodoba klimat tego miejsca :)

Jo said...

Bardzo klimatyczne miejsce, szkoda, że u nas takich brak...

enchocolatte said...

Jo, jak nie ma to znak, że trzeba je stworzyć! Dziękuję za odwiedziny.

Mamsan said...

Mysle, ze dla siebie w tym sklepie tez bym chyba cos znalazla ... :-) fajny ...

HAFHAF said...

Czy mogę obublikować na moim blogu i na Fejsbuku czwarte zdjęcie? Jest tam naszyjnik mojego autorstwa. Zapraszam na moją stronę fejsbukową: Hafhaf silk'n silver. Pozdrawiam.
W Inui jest tak jak trzeba. Polecam!

enchocolatte said...

hafhaf silk..., oczywiście bardzo proszę. Jestem zachwycona tą biżuterią. Ostatnio znowu miałam przyjemność fotografować ją dla INUI, efekty na ich FB. Pozdrawiam!

HAFHAF said...

Dziękuję, zapraszam na moją stronę:http://www.facebook.com/pages/Hafhaf-silkn-silver/416052151740495 (Pozdrawiam –
Kasia Mickiewicz)

HAFHAF said...

Enchocolatte! Nie mam do Ciebie adresu. Czy mogłabyś mi udostępnić zdjęcie naszyjnika w całości? Pozdawiam, HAFHAF