Monday 26 March 2012


niepostrzeżenie zakwitły dzikie wiśnie, a ja nawet nie jestem sobie w stanie przypomnieć czy stało się to w piątek czy w sobotę. ten weekend minął zdecydowanie za szybko.

do tego zmiana czasu na letni zdezorganizowała całe niedzielne przedpołudnie. zarządzanie czasem nie wychodzi mi ostatnio tak dobrze jak bym chciała.

myśli non stop zaprzątnięte są jakimiś pomysłami, którym próbuję nadać konkretny wymiar i wagę. chodzi mi po głowie pewien projekt, który wymaga pozbierania w całość różnych detali jak kawałków potłuczonego dzbana.

w międzyczasie postanowiliśmy z chłopcami wznowić pisanie naszego wspólnego bloga ICH TROJE I ONA JEDNA. to kopalnia niezapomnianych chwil i dziennik  pisany beztroską ręką dzieciństwa.

i żeby Was nie trzymać dłużej w niepewności dzikie wiśnie zakwitły w domu w wazonie... na te w sadzie przyjdzie jeszcze poczekać.

miłego tygodnia!


7 comments:

magdalena said...

a mnie się weekend dłużył, ale tak może być zawsze. W końcu na swoim!

magdalena said...

PS
jak wydawanie książki?

enchocolatte said...

Magdaleno, gratulacje! Pewnie wpadniesz teraz w wir urządzania swego długo wyczekiwanego gniazdka!

ciągle wysyłam propozycje do wydawnictw, lista jeszcze mi się nie skończyła :)

dzięki!

Jagoda said...

Właśnie tak się zastanawiałam, gdzie Ty mieszkasz, skoro kwitną już wiśnie :-)

enchocolatte said...

Jak to gdzie? Western Sahara :))

Mamsan said...

Wisnie kwitna, niesamowite ...! tutaj dopiero na galazkach pokazuje sie cos zielonego i wciaz bardzo malego ... :-) M

Mamsan said...

Przepraszam ale chyba ostatniego zdania nie przeczytalam ... :-) w tym roku galazek jeszcze do domu nie przynioslam wiec nie wiem czy jeszcze w ogole zdaze ... a domowe wisnie faktycznie zakwilty pieknie ... :-)