Wednesday 18 November 2009

pragnienie...


"kiedy czegoś gorąco pragniesz, to cały Wszechświat działa potajemnie, by udało ci się to osiągnąć" - napisał P. Coelho w Alchemiku i muszę mu przyznać 100% rację. moje pragnienie spotkania ze słońcem ziściło się. wreszcie! dzisiaj!
życzę wszystkim tylko słonecznych dni!

"when you want something, all the universe conspires in helping you to achieve it" - wrote P. Coelho in The Alchemist and I must say he was 100% right. my wish to meet the sun came truth. finally! today!
I wish you all only sunny days!

5 comments:

Anonymous said...

Właśnie się zastanawiam dlaczego po jego mądrość jeszcze nie sięgnęłam ...Pozdrawiam serdecznie

Pchełka said...

piękne zdjęcie i piękny cytat..znam..u nie szaro..jakiś przebłysk ale na daremno zapakowałam aparat do bagażnika..za to zaszalałam w kuchni..:) dzięki Twojej inspiracji...Serdeczności!

enchocolatte said...

Jego książki są nasiąknięte mądrością. Warto do nich zaglądać w poszukiwaniu podpowiedzi na życiowe wątpliwości!
Z pozdrowieniami od E.

enchocolatte said...

...ciekawa jestem, co też tam wyczarowałaś? nie trzymaj mnie w niepewności zbyt długo... :)

Anna S. said...

I tak to wlasnie w życiu jest .Trzeba w cos bardzo ,bardzo wierzyc i sobie tego zyczyc .Wtedy "życzenia" marzenie CIE spotka .Ja bardzo wierze i to mnie spotyka .To jak zamówienie w uniwersum . Dlaczego nie godna jesteś pragnień ? One sa i czekaja wiec ich pragnij nawet jak to tylko Słonce jest. Zycze otwarcia ramion na marzenia z uniwersum............Bierz ile sie da bo życie takie krótkie .....
Anna