Wednesday 16 September 2009

w szarościach

tej jesieni moja szafa w szarościach się będzie mienić... tak poetycko zaczynam tego posta o modzie, a to za sprawą niezwykłej kolekcji jesień-zima duńskiej firmy sióstr Camilli i Henrietty LYSGAARD. a jest w czym wybierać. tonacje, kolory, faktury, materiały w sam raz na jesienne przechadzki po szeleszczącym złotymi liśmi parku. królują miękka wełna i delikatny zamsz, piękne wzory, lejące się formy, smukła sylwetka i skandynawska nostalgia. z radością planuję więc wizytę w butiku Imagine, aby sprawdzić czy można już stać się szczęśliwą posiadaczką wybranych strojów z tej kolekcji.







te i więcej zdjęć ze wspaniałej jesiennej kolekcji znajdziecie tutaj!
a przy okazji szarości zajrzyjcie jeszcze po sąsiedzku do Philippa z Gris-Blue,
u niego dzisiaj też piękne odcienie szarości, ale inaczej! ja wciąż jestem pod wrażeniem z jaką delikatnością i subtelnością dziś bloguje. zapraszam!

2 comments:

llooka - K a r o l i n a said...

Za Twoją sprawą już kiedyś oglądałam tą kolekcję. Zakochałam się w tej sukience bombce. Inspirujesz!

Camilla Alvén said...

Very nice photos, I like the second from the top! Are they for a magazine?
I´m glad that you follow my photos from Stockholm, tomorrow I will show the last ones.
Have a nice day