Friday 22 January 2010

szczęściara / happy

dziękuję wszystkim głosującym na mój blog w konkursie na Blog Roku 2009! wśród głosujących, a było ich dość sporo, wylosowaliśmy szczęśliwego posiadacza obiecanej niespodzianki: fotoalbumu z moimi autorskimi zdjęciami ENCHOCOLATTE PHOTOGRAPHY The Taste of Happyness. w roli maszyny losującej wystąpił Jaromir. sprawnie zamieszał losy i wyciągnął ten szczęśliwy z imieniem: KAPRYS ! serdecznie gratulujemy i prosimy o kontakt @ z podaniem adresu, na który prześlemy album z autografem!



zamieszałem, pomieszałem, zmiksowałem, wylosowałem...


otwieramy i sprawdzamy, no i już zwycięzcę znamy


miłego weekendu!
E. i J.


4 comments:

Camilla Alvén said...

Nice to see that you have done a photobook, it looks very nice! It´s so much funnier to look at the photos in a book instead of in the computer, don´t you think?
Have a nice weekend

Kaprys said...

Tu wylosowany Kaprys :-) bardzo mi miło, że rączka Jaromira wylosowała mój los.
Serczecznie pozdrawiam Agnieszka

enchocolatte said...

Yes Camilla you're right. But this time it was a gift for one person of all those who voted for me in Blog of the 2009 Year contest.The album I will send to Kaprys.
Kram,
E.

enchocolatte said...

A jak on przebierał, mieszał w tym pudełku. Strasznie się przejął swoją rolą, a potem nie chcaił mi pokazać kogo wylosował. Aż wreszcie się zgodził mi pokazać! Fajnie się bawiliśmy przy tym!
Pozdrawiam Cię Agnieszko!
E.