Wednesday 13 January 2010

zimowy Żoliborz / winter Żoliborz



samochód unieruchomiony, od kilku dni tkwi w wielkiej śnieżnej zaspie... dwie godziny próbowaliśmy razem z Jaromirem wydostać go na powierzchnię ziemi. nie udało się, za to mamy niezłe zakwasy. może to i lepiej, spacery są zdrowsze. zakupy dowożę na sankach. wyprawy w jakimkolwiek kierunku i celu kończą się fiaskiem. powroty do domu stoją pod znakiem zapytania, czym dojechać z "miasta" żeby dojechać na czas? nie jesteśmy przygotowani do zimy, o nie. z jednym tylko wyjątkiem... sprzęt fotograficzny! ten zawsze czeka tylko na odpowiednią chwilę, widok, scenerię. tak było i tym razem, brnąc przez zasypany śniegiem po kolana przez park nie mogłam się napatrzeć na otaczające mnie piękno i ciszę. Park Kaskada w całej okazałości, w śnieżnej szacie czekał na mnie, zapraszając swymi uroczymi alejkami, zasypanymi ławkami do niezwykłej sesji fotograficznej. teraz przeglądając te zdjęcia, cieszę się, że samochód tonie w otchłani śniegu i mogę idąc niespiesznie doświadczać takich widoków...









11 comments:

Camilla Alvén said...

You made me the happiest girl in the world today, thank you so much for the photos. I like to write about you in my blog tomorrow, is that okey?
Have a nice evening

enchocolatte said...

Thank you Camilla! Of course you can!

Anna Lechowska "Figa" said...

te z ławeczkami - moje ulubione :o)

llooka - K a r o l i n a said...

Podziwiam Cię moja Droga. Z dziećmy przez zaspy i jeszcze masz chęć na focenie. Dla mnie codzienna przeprawa przez nieodśnieżone miasto do przedszkola, to prawdziwa mordęga i siódme poty:)
Czarowny klimat zimy uchwyciłaś!

Pchełka said...

:) pięknie!!

Delie said...

Bardzo, bardzo mi się podobają te zdjęcia. Te detale są świetne. Zima nam sprzyja w tym roku, prawda?:)

enchocolatte said...

o tak Delie! nigdy nie była tak fotogeniczna!

Pchełko, dziękuję!

Llooko, ja po prostu inaczej nie mogę!

Aniu, ja też lubię te ławeczki, gdzieś tu na blogu w zakłądce Jesień jest ich jesienna wersja!

pozdrawiam wszystkich!
E.

Anna said...

Ta Zima wcale nie jest taka
Jak najczesciej sie o niej mówi
Wypędza i byle do wiosny
Ja kocham Zimę
Bo Ona ukrywa i pokazuje przez to więcej
Serdeczności
Ania

OF SPRING AND SUMMER said...

I found you through Camilla in Sweden. I have been a fan of her photography for a while now!She lives close to the town where I lived before I left Sweden and moved to England! So I often recognise places and buildings that she photographs! It reminds me of where I used to live!
I agree with her that your photographs are very beautiful and I am glad I discovered your blog!
Ingrid

enchocolatte said...

Hallo Ingrid! Welcome to my blog & thank you for your comment!
I will visit you too!
E.

Maja Miusow said...

cztery pierwsze zdjecia-super, bardzo mi sie podobaja. zima jest jednak bardzo fotogeniczna:)