Friday 15 January 2010

słodkich snów / sweet dreams

o czym śnią mali chłopcy kiedy śpią? o niezwykłych przygodach? o szalonych zabawach gdzieś w wysokich trawach? o dalekich wyprawach w nieznane? o morzach i oceanach? o ulubionych psach, misiach i przytulankach? o pływaniu pod żaglami? to tajemnica! dopóki niewiele mówią, niczego się nie dowiem... po spokojnym oddechu, łagodnym uśmiechu na buzi mogę się tylko domyślać, że śnią o czymś bardzo przyjemnym... może kiedyś będzie mi dane poznać sny małych chłopców?
miłego weekendu!
E.
PS.
przypominam o konkursie!











10 comments:

Camilla Alvén said...

Sweet, I hope you will have a great weekend!

Pchełka said...

...uwielbiam..mam też swoich synków sfotografowanych podczas snu...urocze ...tchnie z nich spokój i bezpieczeństwo...:) fajna drużyna pluszaków się przygląda :)))

Anna Lechowska "Figa" said...

słodkie
to pewnie niesamowite mieć takiego szkraba
i obserwować jak np. śpi
:o)

Małgoś said...

A ja codziennie się pytam synka o sny i codziennie słyszę: "nie pamiętam"..." :)
Czy tez tak macie, że możecie wpatrywać się bez końca w swoje śpiące dziecko? :) Najpiękniejszy widok świata. :) Zwłaszcza wtedy, gdy chwilę wcześniej latorośl mocno dawała się we znaki. :D

Enchocolatte, a ja z ogromną przyjemnością oddaję Ci swój głos. I trzymam kciuki, by napłynęło ich jeszcze wiele, wiele. :)

enchocolatte said...

Camilla Thank you & the same to you!

Pchełko, trudno się oprzeć takim milusińskim buziaczkom tym śpiącym i czuwającym!pozdrawiam!

Aniu, zgadłaś! Za żadne skarby świata nie oddałabym takich chwil, kiedy mogę napatrzeć się na małego śpioszka!

Małgosiu, dziękuję! Dopisuję Cię do listy potencjalnych zwycięzców konkursu o album z moimi zdjęciami. losowanie 22.01.10!

pozdrawiam Was wszystkie radośnie!
E.

Delie said...

Słodziak! Nie obudził się jak robiłaś zdjęcia?:)

Jolanna said...

Nie ma piękniejszych widoków niż śpiące dziecko, każda mama to wie :)

P.S.
Mam prośbę do Ciebie abyś zmieniła kolor tekstu bo bardzo trudno się czyta - proszę :))
Pozdrawiam ciepło
Jola

enchocolatte said...

Delie, zdjęcia robiłam gdy tylko zasnął, wtedy ma najmocniejszy sen i moje pstrykanie mu nie przeszkadzało.

enchocolatte said...

Jolanno, dziękuję za rzeczową uwagę. Ja też miałam takie wrażenie, że kolor tekstu jest zbyt efemeryczny. Teraz chyba jest lepiej!
Pozdrawiam,
E.

Ewa said...

Spokój dziecka, które śpi - piękny i niepowtarzalny. I te niebieskie łódeczki, fajny pomysł do chłopięcego pokoju :)