Tuesday 12 January 2010

konkurs + niespodzianka / contest + surprize


za namową przyjaciół, a trochę z ciekawości, odrobinę z próżności a ciutkę dla zabawy...
mój blog WE ŚNIE I NA JAWIE bierze udział w konkursie Blog Roku 2009 w kategorii Ja i moje życie. jeśli lubicie zaglądać do mojego świata by przespacerować się ze mną po starych, zielonych Bielanach, albo podelektować się smakiem pysznego domowego ciasta przy filiżance dobrej kawy, lub obejrzeć moje najnowsze kolaże, poczytać bajki wspominajki albo po prostu spędzić miłe chwile w oderwaniu od szarej rzeczywistości zapraszam do głosowania.
jeśli chcesz oddać głos na ten blog, wyślij SMS o treści A00964 na numer 7144 (koszt SMS, to 1,22 zł brutto, zebrane w ten sposób fundusze wspomogą wczasy rehabilitacyjne dla niepełnosprawnych). głosowanie trwa do 21 stycznia! więcej szczegółów znajdziecie tutaj.

***

a dla miłośników bloga WE ŚNIE I NA JAWIE mam niespodziankę w postaci jedynego egzemplarza fotoalbumu ENCHOCOLATTE PHOTOGRAPHY The Taste of Happyness z moimi autorskimi zdjęciami. wśród osób głosyjących na ten blog w konkursie na Blog Roku 2009 wylosuję jedną osobę, która stanie się szczęśliwym posiadaczem niezwykłego albumu z fotografiami Enchocolatte. poinformuj mnie o oddanym głosie zostawiając komentarz na blogu pod tym postem lub wysyłając maila na enchocolatte@gmail.com. rozstrzygnięcie mojego konkursu z niespodzianką: 22.01.2010. dziękuję za Wasze wsparcie i życzę miłej zabawy!




5 comments:

Anna Lechowska "Figa" said...

piękny album
kuszące
i zagłosuję nie tylko ze względu nań, a dlatego że prowadzisz naprawdę wyjątkowego bloga
wiesz, że lubię te klimaty :o)
pozdrówka

enchocolatte said...

dziękuję Aniu!

wiem, że moi fani wysyłają sms-y, ale jakoś zapominają zostawić tu komentarz. możliwe, że będziesz miała bardzo duuuże szanse stać się szczęśliwą posiadaczką albumu z moimi zdjęciami, jeśli nikt się tu nie zgłosi do 22.01.2010r!
:)

pozdrawiam Cię!
E.

Anonymous said...

Kreatywnosc, piekno i pasja tworzenia!
Warto rozwijac, aby pokazywac dobro naszego Swiata, Jaroslaw

Delie said...

Piękny album. I piękny pomysł. I blog też.
;)

Kaprys said...

Witaj !
Jestem pod wrażeniem Twoich fotografii,są eksyctujące i widać że robione z sercem.
Szczerze Ci kibicuję w konkursie na
Blog roku 2009, trzymam kciuki żeby się udało !!!
Pozdrawiam Agnieszka