Monday 31 August 2009

między niebem a ziemią

w ciągu dwóch tygodni spędzonych na Warmii dane mi było być świadkiem niezwykłych przemian, przeobrażeń, metamorfoz. oto natura dokonywała cudu. na moich oczach przebierała się z jednej sukni w drugą, zachwycając mnie bez reszty obwitością kolorów i faktur.
a ja, jak małe ziarenko piasku, znalazłam się tam z swoim aparatem, między błękitem nieba a złotem ziemi, oczarowana nieskończonym pięknem natury i magiczną siłą jej żywiołów, jej mocą tworzenia i niszczenia zarazem...
stałam wśród niekończących się pól pod rozległą kopułą nieboskłonu i czułam się taka maleńka i taka bezbronna w konfrontacji z jej królewską mością matką naturą...
(kliknij na zdjęcie aby powiekszyć, polecam!)

czas dojrzewania







czas żniw












czas zbiorów




czas orki





fotografie z okolic Lidzbarka Warmińskiego, Stoczka Klasztornego, Klejdyt, Kiwit, Reszla.

4 comments:

Anna Lechowska "Figa" said...

po prostu sielsko :o)
czuć spokój

Camilla Alvén said...

So nice, it looks just like Sweden. I really want to go to your country and photograph the nature and the towns.

enchocolatte said...

Well, you have to come. The best time for shooting is summer. These pictures are from Warmia region (east-north corner of Poland), where we spent last holidays. But other regions are also interesting.

llooka - K a r o l i n a said...

Piękna jest nasz Polska cała! A widziana Twoimi oczami jeszcze zyskuje na urodzie!