Monday 17 January 2011

być jak pilot / to be like a pilot



6 comments:

magdalena said...

być jak pilot o latać, i latać, i latać ... daleko!

enchocolatte said...

to jest marzenie na dziś, jutro pewnie będzie już zupełnie inne! :)
ja jako dziecko marzyłam o byciu fryzjerką albo weterynarzem... marzenia to jedno, a rzeczywistość... :)

Kemotka said...

a ja zostałam tym, kim chciałam zostać ;)

Rita said...

:))kto wie jakie marzenia się kryją w tej małej główce:)) tytuł posta pierwszy raz przeczytałam "być jak papilot"...;)
miłych snów!
Just

maggie said...

Ja też weterynarzem. Albo architektem (i chciałam się specjalizować w psich budach, hihi)... Nic z tego nie wyszło :-(
Miłych snów! I lotów pięknych :-)

enchocolatte said...

Kemotko, czasem się tak szczęśliwie zdarza! A kim chciałaś zostać i jesteś, jęsli to nie tajemnica?

Dotblog :) :) :) papilot, dobre! zobaczymy co z niego wyrośnie :)

Maggie, mamy coś z sobą wspólnego w kwestii wymarzonych zawodów z dzieciństwa. Choć teraz wcale bym już nie chciała być ani weterynarzem ani fryzjerką :)