Sunday 20 December 2009

zimowe pejzaże





8 comments:

Jolanna said...

Witaj,
Jestem tu po raz pierwszy i będę bywać częściej. Fantastyczne zdjęcia.
Pozdrawiam ciepło.

enchocolatte said...

Jolanno! witam Cię serdecznie i zapraszam o każdej porze!

Camilla Alvén said...

Lovely, it´s so nice with all the snow!
Today Elliot and I took a long walk in the snow, is was so beautiful.
Have a nice evening

Aga said...

piękna biel!

Pchełka said...

ja już dzisiaj spasowałam -16st. bałam się, że aparat tego nie wytrzyma :)) ale zawsze mogę pozaglądać do znajomych...i jak zawsze - nie zawiodę się!! Fajne są te owoce pod pierzynką!! Bardzo ładne zdjęcia...Pozdrawiam wieczornie.

Ewa said...

Piękne zdjęcia, piękna zima. Czarne i czerwone owoce w śniegu - magic! I jakie szyszki! Gdzie Ty to wszystko znajdujesz?
Pozdrawiam zimowo ;)
Ewa

e-ka said...

i mnie urzekają nastroje na Twoich zdjęciach...poezja chwil i chwilek...zatrzymane ulotne piękno...
Zaglądam po inspiracje, zamyślenie, wytchnienie...
Dziękuję i pozdrawiam :)

enchocolatte said...

dziękuję za tak liczne odwiedziny, za miłe słowa które tu zostawiacie!
pozdrawiam wszystkich serdecznie!
E.

PS. zdjęcia robione w moich ulubionych zakątkach Bielan!