Monday 15 February 2010

w kwiecie wieku / in one's prime


minęło już 13.880 dni, 333.123 godzin, 19.987.398 minut i 1.199.243.894 sekund odkąd pojawiłam się na tym świecie. a dziś przekroczyłam niewidzialną granicę, by wkroczyć w czas zwany kwieciem wieku. i choć wiosna dawno już za mną, to ja właśnie dojrzałam do lata życia - najpiękniejszego okresu w życiu kobiety. jestem w rozkwicie i zamierzam długo cieszyć się tym stanem. dopóki nie dosięgnie mnie jesień życia, ale to dopiero za parę dekad. tymczasem kwitnę tęczą barw i zapachów, ciesząc się pełnią lata!

11 comments:

Kamila said...

ZACHWYCAJĄCA fotografia

Delie said...

Wszystkiego co najlepsze! Pięknego LATA!

Anna Lechowska "Figa" said...

zgadzam się z Kamilą - zachwycająca fotografia
piękny opis
En, życzę Ci samych cudownych chwil w życiu, ciągłego pozytywnego niedosytu, nieprzemijającej energii i spełniających się marzeń :oD

enchocolatte said...

Delie, dziękuję! Za oknem luty, a w sercu czerwiec!
:)
E.

enchocolatte said...

Aniu, dziękuję!
:)
E.

Mamsan said...

Gratuluje serdecznie, to piekny wiek i piekne zdjecie...! Pozdrawiam

Anonymous said...

Rozkwitaj więc dalej jak na tej pięknej fotografii ...Wszystkiego co piękne ... Pozdrawiam serdecznie

Małgoś said...

I tak trzymać! :) Wszystkiego najlepszego! :)

Anonymous said...

Najjaśniejszych chwil w otoczeniu najważniejszych osób.
A za cztery dni moje urodziny...
Pozdrawiam najserdeczniej, Wodniczko.
Nocna Czytelniczka.

enchocolatte said...

Mamsan, Nettika, Małgosia - dziękuję z całego serca!

Lila! Jeden dzień i byłabyś też Wodniczką. Co za niespodzianka z tym lutym. Musimy to uczcić!

:)
E.

Camilla Alvén said...

Very romantic!!!

I hope you have had a nice holiday with skiing and funny games in the snow with your family.
Have a nice day