Wednesday 25 August 2010

lato na Warmii / summer on Warmia

Posted by Picasa

tym postem rozpoczynam cykl fotograficzny pt."Lato na Warmii", w którym chcę podzielić się z Wami tym, co udało mi się uchwycić obiektywem aparatu podczas 7 dni pobytu na Warmii... czyli smaki i smaczki... nastroje, kolory & walory tej niezwykłej krainy. krainy szczęśliwych krów i koni, oazy spokoju dla bocianów, żurawi i ptactwa wszelakiego, krainy bezkresnych pól, dziewiczych lasów, łąk i mokradeł... krainy mlekiem i miodem płynącej.

3 comments:

Ewa said...

To musiały być piękne wakacje. Jestem bardzo ciekawa Waszych fotowspomnień. I jak miło, że już wróciliście!

enchocolatte said...

Ewo, zrobiliśmy mnóstwo km, ponad 1000 zdjęć, namalowaliśmy ponad 15 obrazów i obrazków (wielkoformatowych) oraz przeżyliśmy niezliczoną ilość wrażeń. Nie wiem czy starczy mi czasu i miejsca tu na blogu, żeby wszystko pokazać i opisać.
Miło mi Ciebie widzieć też, tęskniłam za blogowymi znajomymi i cieszę się że widzę wszystkich radosnych i w komplecie.
E.

Espresso said...

Zdjęcia piękne!
Ciekawa jestem tych obrazów stworzonych w warmińskiej krainie :
...Ten za zdjęciu już widzę,że cudowny!